Op 20 mei lanceert H&M hun 3de Fashion Against Aids collectie. Deze keer deed men geen beroep op celebrities bij het ontwerpen. Het Divided team creëerde een festival-geïnspireerde collectie, waarvan 25% van de opbrengst naar het HIV/AIDS fonds gaat.
De lijn is een mix van bohemian, rock en glamour met etnische toetsen. Ze bestaat o.a. uit denim hotpants, tunieken, maxi-jurken, lederen jasjes en gladiatorschoenen. Voor de mannen draait het allemaal om het gevoel alsof je zelf in een band zit door middel van vervaagde, opgelapte en bijgesneden jeansshorts, versierde vesten en de essentiële rockershoed. H&M omarmt het complete festivalgevoel door ook tenten, slaapzakken, headphones en klapstoelen aan de collectie toe te voegen.
Lou Doillon en Elisabeth Jagger zijn het gezicht van de campagne. De collectie zal eind mei verkrijgbaar zijn in geselecteerde Divided winkels.
Girls:
Boys:
Camping gear:
No comments:
Post a Comment
Thank you for your comments! :)